Przedsiębiorstwa typu dają możliwość prowadzenia sprzedaży telefonicznej i rozmów telefonicznych opierając się o własne skrypty do prowadzenia statystyk.

To świetna szansa dla mniejszych firm, poszukujących firm zewnętrznych prowadzących tego typu usługi.

Respondenci studia badań cati

badania catibadania catiStudio badań cati zajmuje się przeprowadzaniem badań ankietowych wśród wybranej przez siebie grupy respondentów.

Pracownicy studia badań cati przeprowadzają głównie badania telefoniczne, chociaż na zlecenie swoich klientów mogą przeprowadzać również inne rodzaje badań.

Dlatego w studiu badań cati zatrudnieni są socjologowie i telefoniści, a także komputerowcy i analitycy.
Posiadają oni pewną grupę respondentów, którzy zgadzają się na udzielanie wywiadów telefonicznych, a oprócz tego starają się znajdować dodatkowe osoby chętne do przeprowadzenia badania wśród osób posiadających określony profil pasujący do rodzaju przeprowadzanego badania.

Zatrudnieni przez cati respondenci o nowych badaniach dowiadują się w sposób telefoniczny lub za sprawą poczty email.

Rodzaje badań marketingowych

Istnieje wiele metod badania potencjału danego produktu czy usługi.
Jednak wszystkie polegają na zminimalizowaniu podejmowania złych decyzji w rozwoju firmy lub wprowadzaniu nowych produktów.
Można wyróżnić kilka głównych typów, czy też rodzajów, badań marketingowych. Badania produktu maja na celu zdeterminowanie, czy na dany produkt będzie popyt lub czy popyt na już istniejący będzie się zwiększał.
Badania sprzedaży i rynku oceniają pojemność rynku oraz mają ustalić udział danej firmy na obecnym rynku zbytu.
Badania reklamowe dotyczą treści i skuteczności kampanii reklamowych, np.

reklam w sieci.

Czym jest studio cati

Studio cati jest jednym z ośrodków badań opinii publicznej.

Zleceniodawcami badań ankietowych wykonywanych przez cati są właściciele różnych firm, którzy chcą poznać, w jaki sposób potrafią współpracować ze sobą ich pracownicy oraz, w jaki sposób oceniana jest ich praca wśród klientów przedsiębiorstwa.

Z drugiej strony zleceniodawcami cati są dyrektorzy różnych ośrodków medycznych, którzy chcą dowiedzieć się, w jaki sposób oceniana jest praca ich lekarzy.

Respondentami badań cati są osoby, które zgadzają się na udzielanie wywiadów telefonicznych i dostają za to wynagrodzenie oraz użytkownicy telefonów pasujący profilem do przeprowadzanego właśnie badania.

Ze studiem cati mogą współpracować informatycy, ankieterzy oraz studenci socjologii.
.

Widok do druku:

badania cati

Poprzednie wpisy:

Następne wpisy: