Strony dla firm, przedsiębiorstw- czy warto?

ym, że obecnie Internet jest źródłem wiedzy właściwie na wszystkie tematy. Zakładając stronę www możemy nie tylko zdobyć nowych klientów czy nawiązać nowe znajomości biznesowe. Dzięki założeniu strony internetowej możemy także

Strony dla firm, przedsiębiorstw- czy warto? Tworzenie stron Łódź

Współczesna działalność gospodarcza

W dzisiejszym świecie zdecydowana większość przedsiębiorców decyduje się na założenie stron internetowych. Jest to związane przede wszystkim z tym, że obecnie Internet jest źródłem wiedzy właściwie na wszystkie tematy. Zakładając stronę www możemy nie tylko zdobyć nowych klientów czy nawiązać nowe znajomości biznesowe.

Dzięki założeniu strony internetowej możemy także przedstawić potencjalnym klientom cały zakres swoich usług czy cennik. Dla wielu osób bardzo ważne są informacje kontaktowe, które możemy znaleźć na stronach internetowych. Obecnie mało kto wyobraża sobie prowadzenie własnej działalności gospodarczej bez założenia stron internetowych. Wymaga tego po prostu rynek i obecna na nim konkurencja.


Internet - Wikipedia

Internet (skrótowiec od ang. inter-network, dosłownie ?między-sieć?) ? ogólnoświatowy system połączeń między komputerami, określany również jako sieć sieci1. W znaczeniu informatycznym Internet to przestrzeń adresów IP przydzielonych hostom i serwerom połączonym za pomocą urządzeń sieciowych, takich jak karty sieciowe, modemy i koncentratory, komunikujących się za pomocą protokołu internetowego z wykorzystaniem infrastruktury telekomunikacyjnej.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Internet


Wikipedia i e-commerce

Korzyści wynikające ze stosowania e-commerce jest wiele, najważniejsze z nich to:

oszczędność kosztów funkcjonowania i wyposażania biur, zmniejszenie liczby personelu, skrócenie kanałów dystrybucji (uproszczenie obiegu dokumentacji), zwiększenie prostoty kontaktu z klientami, całkowita lub częściowa rezygnacja z korzystania z magazynów,
zwiększenie ergonomii pomieszczeń ze strony producenta, tak jak przeznaczenie fizycznej powierzchni sklepu np. na produkcyjną bądź składową,
możliwość indywidualizacji kontaktu, rozumiana jako komunikacja z konkretnym odbiorcą (tzw. model one to one),
interaktywność, czyli ułatwione zapamiętywanie prezentowanych treści,
elastyczność,

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Handel_elektroniczny



© 2019 http://almatextil.com.pl/