Trochę o stronach firmowych

?Badania przeprowadzane wśród internautówUżytkownikami stron www są wszystkie osoby, które posiadają dostęp do internetu i lubią cenne dla siebie informacje zdobywać poprzez serfowanie po internecie. Zapotrzebowanie na strony www

Trochę o stronach firmowych myt-art.pl
to jedna z lepiej zmieniających się branży internetowych. W sumie dosłownie każda firma ma stronę w sieci, a świeżo powstałe chcą ją sprawnie stworzyć. Czy warto inwestować w stronę firmową?

Badania przeprowadzane wśród internautów

Użytkownikami stron www są wszystkie osoby, które posiadają dostęp do internetu i lubią cenne dla siebie informacje zdobywać poprzez serfowanie po internecie. Zapotrzebowanie na strony www pozostaje ogromne, chociaż liczba wejść na konkretne strony internetowe może być różna w zależności od ich tematyki.

Dlatego stale przeprowadzane są różne badania wśród internautów mające na celu ustalenie, na jakie strony wchodzą oni najczęściej oraz jakiego typu stron brakuje im jeszcze w internecie. Z drugiej strony stale przeprowadzany jest monitoring stron www służący ustaleniu, czy wszystkie strony internetowe prowadzone są przy zachowaniu wytycznych przygotowanych przez administratorów google. Dzięki temu internet może być stale dopasowywany do potrzeb wszystkich jego użytkowników.


Wikipedia wyjaśnia co robi webmaster

Webmaster ? szeroki termin, do niedawna oznaczający jedną osobę zajmującą się projektowaniem, kodowaniem, szatą graficzną oraz aktualizacją witryny internetowej. Witrynę WWW webmaster wykonuje na zamówienie osoby (firmy), która chce zaistnieć w sieci internetowej. Może to być jednorazowe zlecenie i wtedy praca kończy się z chwilą zaakceptowania projektu przez zamawiającego oraz umieszczenia witryny na wskazanym serwerze.

Usługa może mieć też charakter ciągły ? wtedy webmaster aktualizuje i rozbudowuje stronę zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem zleceniodawcy. Webmaster może także tworzyć witryny na własne życzenie i według własnego projektu. Profesjonalnie przygotowana strona powinna być przygotowana w zgodzie ze standardami określonymi przez W3C.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Webmaster


Początki e-commerce

Za pomocą systemów elektronicznej wymiany danych (ang. Electronic Data Interchange ? EDI) przedsiębiorstwa już na początku lat 80. drogą elektroniczną wymieniały się informacjami. System ten wykorzystywał synchroniczne połączenia pomiędzy dwoma serwerami i jednocześnie umożliwiał przekazywanie wszelkiego rodzaju informacji, jak np. terminów dostaw, zamówień kupna, czy też potwierdzeń płatności. EDI oferował przedsiębiorstwom wydajniejszy sposób przesyłania informacji niż tradycyjna poczta czy fax, lecz działał w sieci firmowej, co ograniczało jego zdolność do obsługi wielu użytkowników.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Handel_elektroniczny



© 2019 http://almatextil.com.pl/